mam pomysl na nowy silnik do napedu pojazdow plywajacych.
Do niedawna planowalem go zasilac propanem, ale po zapoznaniu sie ze strona uznalem, ze gaz drzewny jest idealny, np. w przypadku niewielkich rodzinnych firm przewozowych rzekami w odroznieniu od propanu, zawsze jest pod reka (mozna wyjsc na brzeg i narabac drzewa
(zwlaszacza mokrego, bedzie mialo wtedy znacznie wieksza wartosc opalowa) nie trzeba brac wiec wielkich zapasow paliwa z soba),
na barkach jest stosunkowo durzo miejsca do magazynowania opalu.
Szukam wiec inwestora, chcacego wspolczestniczyc w stworzeniu prototypu takiego zasilania barek, statkow itp.
łódź na gaz drzewny
Otóż suszenie drewna jest kłopotliwe i długotrwałe - dla celów zasilenia silników spalinowych gazem generatorowym wskazane jest zastosowanie mokrego drewna z dodatkiem zmielonego wegla lub koksu w ilosci około 29% wagowo . Do procesu tego potrzebne jest uzupełnienie brakujacej energii do rozkładu H20 w obecnosci C - zastosowac mozna spaliny silnika tłokowego.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika. i 4 gości